Klantenservice
Bestellen & Levering
Wij doen er alles aan om onze artikelen binnen de beloofde levertermijn te leveren. Als dat onverhoopt niet lukt, brengen we je daarvan op de hoogte. Je kunt de Track & Trace pagina van de vervoerder raadplegen voor de meest actuele informatie.
Niet (alles) ontvangen?
Zijn alle artikelen verzonden, maar heb jij niets of slechts een gedeelte van je bestelling ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice.
Iedereen wil graag zo snel mogelijk zijn bestelling ontvangen. We streven er naar binnen één werkdag na bestelling te leveren binnen Nederland. Afleveradressen in België kunnen een werkdag vertraging oplopen.
Levering op het thuisadres is bij een besteding vanaf 25,00 euro gratis*. Anders betaalt u een kleine vergoeding afhankelijk van de omvang uw bestelling. U hoeft niet thuis te zijn, de meeste bestellingen passen gewoon door de brievenbus.
*Voor klanten in België vanaf € 30,00
Staat je bestelling in je account? Dan is het gelukt.
Als je meer dan 60 minuten geleden besteld hebt en je hebt geen bevestiging ontvangen en er staat ook niets in je account, neem dan contact op met de klantenservice. En maak je geen zorgen: als er geld is afgeschreven, dan betalen we je automatisch terug.
Helaas is het niet mogelijk om je bestelling nog te wijzigen. Jouw bestelling wordt vrijwel direct na plaatsing klaargemaakt voor verzending.
Betalen & Afrekenen
Met geld of cadeaubonnen. Welke methode je ook kiest, je betaalt altijd veilig.
iDeal: via de vertrouwde betaalomgeving van een Nederlandse bank.
Overboeking: Schrijf het bedrag over binnen 14 dagen. De bestelling wordt pas verzonden na ontvangst van de betaling.
Bankcontact: via de vertrouwde betaalomgeving van een Belgische bank.
CreditCard: het bedrag wordt gereserveerd en pas afgeschreven nadat je artikel is geleverd.
Klarna Achteraf betalen: Klarna voert voor Studio Moods het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van Klarna.
U kunt achteraf betalen met Klarna: ‘Betaal later’. Met Klarna betaal je je aankoop nu, of tot en met 30 dagen later. Je betaalt gemakkelijk in de app met iDEAL, of, zodra je bankrekening veilig gekoppeld is aan de app, met één klik.
Retourneren
Je mag altijd over je product nadenken. Bevalt het niet of wil je om een andere redenen retourneren? Dat kan je kosteloos binnen 14 dagen retourneren.
Retourneren kan eenvoudig en kosteloos via de website. Meld je retour aan via onze Retourpagina. Meld je aan met je postcode en ordernummer. Deze vind je op de pakbon of in je account. Volg vervolgens de stappen op het scherm.
Belangrijk
Bewaar je verzendbewijs. Daarmee kun je de verzending volgen, mocht er iets misgaan.
Het retourneren van artikelen is kosteloos.
Na het volgen van de stappen op onze Retourpagina ontvang je automatisch een verzendlabel met het juiste retouradres. Zo hoef jij nooit te zoeken.
Geen probleem. Na ontvangst van het retourlabel kun je deze door middel van de barcode laten printen op een PostNL-punt.
Dat kan gratis bij alle PostNL pakketpunten of pakketautomaten.
Uiteraard. Bedenken kan altijd. Je hoeft niets te doen. De retourmelding verloopt automatisch.
We laten je per mail weten zodra je retourzending is verwerkt. Meestal is dat binnen een week nadat jij de artikelen hebt afgegeven bij PostNL.
Meestal binnen een week nadat jij de artikelen hebt afgegeven bij PostNL. We houden je per mail op de hoogte. Als je retour verwerkt is betalen we eventuele gemaakte kosten zo snel mogelijk terug.
Zodra wij jou retourzending volledig hebben verwerkt ontvang je van ons per mail een bevestiging. We proberen binnen een week het geld terug te storten. Afhankelijk van de betaalmethode.
Mijn account & Voorwaarden
Nieuwe klant? Welkom bij Studio Moods. Je kunt direct beginnen met bestellen. Tijdens het afrekenen wordt er automatisch een account voor je aangemaakt. Nog geen artikel op het oog? Ga dan naar Mijn Account en klik op registeren om een account aan te maken.
Dat kan gebeuren. Je kunt altijd een nieuw wachtwoord aanvragen. Vul het e-mailadres in waarmee je account staat geregistreerd. Vervolgens mailen we je de instructies om een nieuw wachtwoord aan te maken.
Heb je een nieuw adres of naam. Al je persoonlijke gegevens kun je aanpassen in je account.
Deze kun je hier gemakkelijk vinden. Of in je account onder het menu ‘Bestellingen’.
We sturen de factuur altijd per mail. Maar je kunt de facturen ook vinden in jouw account. Daar kun je ze gemakkelijk raadplegen en printen wanneer je wilt.
Dat kan hier: Algemene voorwaarden!
Dat kan hier: Privacybeleid
Andere vraag?
Studio Moods
Jacob Valckestraat 10
4451 AX Heinkenszand